Bilbordy i plakaty reklamowe umieszczone przy drogach informują o gotowości Torunia do przyjęcia turystów oraz promują możliwość zakupu Toruńskiego Bonu Turystycznego.
#CityWillWait to wspólna akcja promocyjna prowadzona przez polskie miasta, której ideą jest wzajemne promowanie atrakcji turystycznych w dobie kryzysu pandemicznego oraz pomoc dla branży turystycznej po kryzysie. Obecnie w akcję włączyło się 12 miast polskich, o dużym potencjale turystycznym. W związku ze stopniowym odmrażaniem usług turystycznych w naszym kraju hasło akcji zmieniło się na : #CityIsReady, a w przypadku Torunia #TorunIsReady.
Kampania jest obietnicą dla turystów, że miasta są przygotowane na ich ugoszczenie z zachowaniem wszelkich zaleceń sanitarnych. Akcja jest kontynuowana za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz stron internetowych organizacji turystycznych lokalnych, regionalnych, Polskiej Organizacji Turystycznej oraz miejskich. Urząd Miasta Torunia przygotował specjalnie dedykowany akcji spot promocyjny, który za pośrednictwem wyżej wskazanych kanałów promuje Toruń oraz fakt stopniowego powracania do tak oczekiwanej w branży turystycznej normalności.
Informacje na temat Toruńskiego Bonu Turystycznego można znaleźć na stronach internetowych www.torun.pl, www.lottorun.pl oraz www.visittorun.com.