Misja w USA

i

Autor: Freepik Misja gospodarcza w USA z Urzędem Marszałkowskim

Przedsiębiorcy z regionu do USA! Misja specjalna z Urzędem Marszałkowskim

2022-11-17 14:28

Urząd Marszałkowski zaprasza przedsiębiorców z regionu kujawsko-pomorskiego do udziału w misji gospodarczej do Stanów Zjednoczonych. Dokumenty zgłoszeniowe należy przesłać do 21 listopada. Jest to duża szansa dla przedsiębiorców z regionu. To szansa na zdobycie nowej wiedzy i nawiązanie współpracy z rynkiem amerykańskim.

Urząd Marszałkowski w Toruniu ogłosił nabór zgłoszeń na wyjazd do USA dla przedsiębiorców z branży rolno-spożywczej. Nabór wniosków trwa do 21 listopada 2022 roku. Więcej szczegółowych informacji na stronie investin.kujawsko-pomorskie.pl.

W misji do USA mogą wziąć udział wyłącznie przedsiębiorcy posiadający siedzibę lub oddział i prowadzący działalność na terenie województwa kujawsko-pomorskiego nie krócej niż 12 miesięcy. Wyłonieni w naborze spotkają się podczas pobytu w USA z przedstawicielami amerykańskich firm i sieci handlowych. To wielka szansa na rozwój dla lokalnego biznesu branży rolnej oraz spożywczej.

  1. HEB – spożywcza grupa sprzedażowa, właściciel sieci z 400 placówkami, obsługująca ponad 1 mln gospodarstw domowych w Teksasie, obrót 26 mld USD;
  2. Sysco Foods – globalna firma zajmująca się sprzedażą, marketingiem i dostawą żywności do restauracji, placówek opieki zdrowotnej, placówek edukacyjnych, opiekuńczych, obecna w 90 krajach;
  3. AgriWest International – dostawca produktów żywnościowych i mięs wysokiej jakości, obsługuje 17 państw w Europie, obu Amerykach i na Bliskim Wschodzie;
  4. Brookshire Brothers – sieć sklepów spożywczych, aptek, kawiarni i stacji benzynowych ze sklepami;
  5. Collin Street Bakery – wypieki / desery z dowozem do klienta, firma o globalnym zasięgu, dostawca własnych wyrobów do klientów na całym świecie.

Regulamin i wymagane dokumenty tutaj

Wypełnione i zeskanowane dokumenty rekrutacyjne należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail[email protected] lub [email protected] do 21 listopada do godziny 10.

Przedsiębiorcy zakwalifikowani do udziału w misji będą zobowiązani dostarczyć oryginały dokumentów do 25 listopada (do godziny 10) osobiście lub pocztą tradycyjną na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego

Departament Współpracy Zagranicznej i Rozwoju Gospodarczego

Biuro Projektów Gospodarczych

ul. Kopernika 4, 87-100 Toruń z dopiskiem „dotyczy misji gospodarczej do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej”

Więcej informacji:

Więcej informacji udziela Anita Zapart (kierownik Biura Projektów Gospodarczych Departamentu Współpracy Międzynarodowej i Rozwoju Gospodarczego Urzędu) e-mail: [email protected], tel.: 56 621 25 97.

Organizacja misji jest współfinansowana ze środków unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i budżetu samorządu województwa.