Aplikacja Biedronki
Biedronka odświeżyła swoją aplikację, która jest bardzo popularna wśród klientów znanego dyskontu. Wiele sklepów działających na terenie Polski oferuje klientom aplikacje mobilne, dzięki którym płacą mniej za zakupy. Na razie najlepiej jest oceniana apka Żabki. Jednak do gry wchodzi Biedronka, która ma nową ofertę.
Obecnie z aplikacji Biedronki korzysta ponad 7 milionów konsumentów. Ze statystycznych wyliczeń firmy wynika, że klienci co miesiąc zaoszczędzają ok. 430 milionów złotych.
Jakie możliwości daje aplikacja Biedronki?
Mobilną aplikację Biedronki można pobrać bezpośrednio z App Store lub Google Play (dostępne z wszystkich telefonów komórkowych). Aplikacja pomaga wybrać produkty, które mają najkorzystniejsze ceny. Aplikację reklamuje się jako "e-narzędzie".
Opcje aplikacji "Biedronka", z których można korzystać:
- bezpośredni dostęp do karty "Moja Biedronka",
- płatność BLIK-iem bez kodu,
- skaner cen produktów z oferty Biedronki,
- historia transakcji,
- gazetka z ofertą handlową,
- kontakt z BOK (telefoniczny i mailowy),
- spersonalizowane oferty "Tylko dla Ciebie", od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa, unikatowa oferta ważna od następnego dnia,
- Shakeomat umożliwiający wybranie jednego, spersonalizowanego produktu-niespodzianki dziennie,
- "Wybrane dla Ciebie" – propozycje produktów z aktualnej gazetki Biedronki.
Jak klienci wykorzystują Shakeomat?
W internecie działa wiele forów i grup na FB, gdzie klienci Biedronki umieszczają screeny (zrzut ekranu) z ofertami specjalnymi. Zainteresowana osoba może w wiadomości prywatnej zwrócić się do autora zdjęcia i otrzymać kod promocyjny, a następnie wykorzystać go przy kasie w sklepie. Regulamin Biedronki nie zakazuje przekazywania kodów.
Polecany artykuł: