Trwa intensywna promocja potencjału i oferty inwestycyjnej miasta. Promocja outdoorowa to jeden z elementów szerszego projektu, który rozpoczął się jesienią ubiegłego roku właśnie kampanią na billboardach. Następnie promocja przeniosła się do ogólnopolskich stacji telewizyjnych, stacji regionalnych i lokalnych, a także radia, by płynnie przejść do publikacji w ogólnopolskiej prasie. Uzupełnieniem tych działań jest obecność Centrum Wsparcia Biznesu na międzynarodowych i krajowych wydarzeniach gospodarczo - biznesowych.
Realizacja działań promocyjnych jest możliwa dzięki m.in. środkom pozyskanym z Unii Europejskiej w ramach projektu pn. „Invest in BiT CITY 2. Promocja potencjału gospodarczego oraz promocja atrakcyjności inwestycyjnej miast prezydenckich województwa kujawsko-pomorskiego”.
Masz dla nas ciekawy temat lub wystrzałową nowinę? Napisz do nas na adres [email protected]. Czekamy na zdjęcia, filmy i gorące newsy z Waszej okolicy!