Aby było lepiej
Celem konkursu zorganizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju jest podniesienie kwalifikacji lub kompetencji kadry prowadzącej dydaktykę uczelni, w tym doktorantów.
Wśród 21 wniosków, które uzyskały ocenę pozytywną, znalazł się także projekt Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu przygotowany wspólnie przez pracowniczki zatrudnione na samodzielnych stanowiskach w obszarze HR oraz pracowników Działu Zarządzania Funduszami Strukturalnymi.
Projekt UMK
Projekt UMK zakłada uzyskanie lub podniesienie kompetencji i kwalifikacji przez kadrę dydaktyczną i doktorantów. Programem doszkalającym objętych zostanie 160 osób, w tym 140 nauczycieli akademickich i 20 doktorantów. – Realizacja zadania została podzielona na cztery moduły: podnoszenia kompetencji dydaktycznych, cyfrowych i z zakresu zielonej transformacji oraz wymiany doświadczeń na temat rozwijania wszystkich wymienionych kompetencji. Na pierwsze trzy moduły będą składać się m.in. warsztaty praktyczne i metodyczne oraz kursy językowe i szkolenia, a czwarty to staże, wizyty studyjne, konferencje i inne formy wymiany doświadczeń obejmujące wyjazdy krajowe i zagraniczne – informują przedstawiciele toruńskiej uczelni.
Projekt rozpocznie się 1 maja 2024 r., a zakończy 1 października 2026 r.
Źródło: Materiały prasowe UMK