Przedświąteczne zakupy w Aldi
Przed świętami Wielkanocnymi Polacy w całym kraju kupują tradycyjne produkty. Szczególnie wzrasta sprzedaż wędlin, mięsa, jajek, majonezu, chrzanu, kiełbas, warzyw, słodyczy itp. Aldi w sowich sklepach wprowadził specjalne zniżki na produkty żywnościowe. Te rabaty pozwalają zaoszczędzić sporo pieniędzy, które zostaną w domowym budżecie.
Co o rabatach mówią przedstawiciele sieci Aldi?
Rok do roku obserwujemy w Aldi rosnące trendy zakupowe w poszczególnych kategoriach. Są one widoczne szczególnie w tygodniach bezpośrednio poprzedzających Wielkanoc. Z naszych wyliczeń wynika, że w 2022 roku klienci Aldi kupujący jaja mogli średnio zaoszczędzić aż 22% na promocjach dla tej grupy asortymentowej – mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR z Aldi. Wiemy, że wysoka jakość i atrakcyjna cena to najważniejsze kryteria zakupów zwłaszcza dziś, gdy zmagamy się z inflacją. Dlatego przygotowaliśmy szereg promocji na najbardziej popularne produkty, po które Polacy sięgają przed świętami – dodaje Biernacka.
Jakie rabaty i zniżki?
Przed świętami klienci Aldiego skorzystają z rabatów sięgających nawet 40%. Wśród promocyjnych produktów znajdują się majonez delikatesowy (18% rabatu), margaryna Kasia (31% taniej), chrzan Krakus (25% taniej), owoce i warzywa – winogrona (rabat 40%) banany (42% taniej), kiwi (50% taniej), papryka (36% taniej), seler korzeniowy (rabat 41% ). Na szczególną uwagę zasługuje także marka własne Mięsne Specjały, w której klienci znajdą, między innymi kiełbasę białą surową w cenie 7,99 zł za 500 g opakowania, czy boczek rolowany pieczony (30% taniej).
Polskie jajka w Aldim
W Aldi klienci mogą kupić jaja marki własnej Wesoły Kurnik. Wszystkie jaja marki Wesoły Kurnik pochodzą z Polski. Warto podkreślić, że Aldi w 2019 roku było jedną z pierwszych sieci handlowych w Polsce, która ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego do 2025 roku, dając dobry przykład pozostałym sieciom i wyznaczając standard, który bardzo szybko został przyjęty na rynku. Co więcej, sieć zobowiązała się także do wycofania do 2025 roku jaj z chowu klatkowego również ze składów wszystkich produktów marek własnych.
Polecany artykuł: