PGE Toruń wspiera swoich klientów
PGE Toruń od lat wspiera odbiorców ciepła w poprawie efektywności energetycznej budynków. Od jesieni ubiegłego roku każdy z właścicieli i zarządców budynków w Toruniu, ogrzewanych ciepłem sieciowym lub będących w zasięgu sieci ciepłowniczej, może bezpłatnie otrzymać zdjęcia termowizyjne stropodachów dla 10 swoich obiektów wraz z instrukcją ich odczytywania.
Zdjęcia wykonane są w podczerwieni i pokazują miejsca ubytków ciepła. Wskazuje na to intensywność koloru - im jaśniejszy kolor, tym wyższa temperatura badanej powierzchni, co sugeruje utratę ciepła.
Na podstawie otrzymanych zdjęć, klienci mogą zdecydować o podjęciu ewentualnych działań termomodernizacyjnych oraz sprawdzić skuteczność przeprowadzonych wcześniej modernizacji.
PGE udostępnia specjalne zdjęcia i pomaga
Poza bezpłatnym udostępnieniem zdjęć w podczerwieni PGE Toruń posiada także rozszerzoną ofertę związaną z wykonaniem szczegółowej analizy emisyjności dachów na podstawie lotniczych zdjęć termowizyjnych, z diagnozą i rekomendacjami. Usługa ta pozwala na dokładnie wskazanie miejsc w stropodachach, w których straty ciepła są największe ze szczegółową analizą i propozycją działań zmniejszających emisyjność. Do tej pory, w jej ramach przekazano ponad 150 zdjęć w podczerwieni z pełnym opisem i analizą.
Jak dostać zdjęcia?
Klienci PGE Toruń, którzy chcą bezpłatnie otrzymać zdjęcia w podczerwieni, skorzystać z dodatkowej analizy zdjęć lub zamówić usługę mogą zgłosić się do Biura Obsługi Klienta PGE Toruń (tel. 56 65 94 340, mail: [email protected]).