Nowa aplikacja Biedronki
Biedronka w zeszłym roku zaprezentowała swoją nową aplikację. Jedną z nowych możliwości w temacie promocji jest tzw. shakeomat. O co chodzi? To bardzo proste. Aby uruchomić opcję promocyjną aplikacji Biedronki, należy uruchomić aplikację, kliknąć w baner i potrząsnąć telefonem tak, aż zobaczymy dedykowaną promocję.
Każdego dnia na klientów Biedronki czekają nowe promocje! Codziennie oferty promocyjne są inne. Do 6 lutego ta promocja dzienna była tylko jedna. Obecnie Biedronka daje już dwie promocje! Więc z shakeomatu będzie można teraz korzystać dwa razy dziennie.
Popularna aplikacja
Według danych statystycznych, z aplikacji Biedronka korzysta codziennie 9 na 10 użytkowników aplikacji. Klienci od maja zeszłego roku zaoszczędzili na zakupach ponad 1,7 miliarda złotych! Co ciekawe, oprócz promocji na towary, klient może otrzymać też vouchery na różne kwoty pieniężne.
Obecnie liczba korzystających z aplikacji Moja Biedronka wzrosła do 15 milionów osób. Program lojalnościowy Biedronki jest obecnie największym w Polsce.